Wednesday 7 January 2009

Inilah ...RTM

DILUAR sedar dalam beberapa hari ini saya membiarkan televisyen di bilik pejabat saya terus dihidupkan dengan siaran dari TV1, dari sewaktu saya masuk ke pejabat hingga sampai waktu pulang.

Tugas saya yang banyak berkaitan dengan pembacaan, penulisan, membimbing pelajar-pelajar dalam penyelidikan, penganalisisan topik-topik tertentu berjalan dengan selesa bersama siaran di televisyen tersebut.

Boleh dikatakan saya kini berada lebih lama di pejabat setiap hari, berbanding dengan masa-masa lalu.

Saya rasakan RTM telah menemui kunci penyakit yang diidapinya sekian lama dan mula menjadi sebuah stesen yang competative. Walaupun masih terdapat sedikit-sedikit kelemahan di sana sini, dengan masa dan usaha yang konsisten; ia akan dapat diatasi.

Tahniah kepada semua kawan-kawan dan mereka yang terlibat, dan jangan lupa kita membuat review hasil pekerjaan kita dari semasa ke semasa untuk pemantapan dan penambahbaikan, tanpa perlu datangnya arahan. Salam

0 comments: